Friday, October 29, 2010

Eesti keel...

No ma ei tea, mis värk mul selle keelega on. Igat sõna pean eraldi mõtlema, kirjavigu on niiijubepalju. Isegi ei tea, kuhu komasid panna ja kuhu mitte. Blogis ma olen üritanud kirjutada eesti keelele sarnast keelt, aga palju sellest välja on tulnud? Ik ben slordig! See, et ma inglise keeles mõtlen, see on juba tavaline, seda ei pane enam tähelegi , aga see, et ma olen hakanud flaami keelseid unenägusid nähema on midagi uut. Varsti ilmsetl mõtlen ka flaami keeles. Kuigi ise rääkida ei oska. Ja mis mind imestama paneb. Ilmselt on nii palju filmidest kasu olnud, et saksa keelst ma saan tunnis väga hästi aru. Ma saan aru mida õpetaja räägib. Lugemine ja grammatika on teine teema :P. (komissar rex või mis:D?)
Nii, et mu ajuvabad, ebainteligentsed kirjavead unustage, jätke tähele panemata või lihtsalt andestage.

1 comment:

  1. Ma ei tea, kas sa juba nägid. aga igatahes vaata mu blogi, kui pole veel vaadanud http://kzuey.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete